
Посилено увагу до якості роботи з персоналом відомчих підприємств
Учора, 9 червня, у Волинському ОУЛМГ відбулася нарада з відповідальними за кадрову роботу у державних лісогосподарських підприємствах області. Ініціював та розпочав зустріч начальник управління Олександр Кватирко, у вступному слові наголосивши на цілях, завданнях та відповідальності, які в нинішніх умовах має ставити перед собою фахівець із управління персоналом.
– Нам зараз не можна бути осторонь і спостерігати. Саме тому сьогодні звертаємося до вас – працівників кадрів. Ми повинні вберегти галузь. А це можливо лише за умови стовідсоткової віддачі у роботі. Крім того, ми під пильним контролем – правоохоронних структур, громадських активістів, навіть місцевих жителів. Виконувати роботу абияк чи й того гірше – вдаватися до незаконних дій – це недопустимо. Разом маємо розуміти, що такими діями один працівник наражає на небезпеку всіх у галузі! – зазначив начальник управління.
Олександр Михайлович нагадав також на необхідності якісного формування кадрового резерву. Що означає комплексний підхід до виконання завдання – з урахуванням фахових здібностей та особистісних характеристик.
- – Ми працюємо у мобільний період, коли немає часу на роздуми. Довго думаємо – втрачаємо можливості рухатися вперед. А разом із цим – розвиток, від якого залежить економічне становище підприємства і відповідно – заробітна плата кожного, – наголосив головний лісівник області, окреслюючи основні вимоги до забезпечення якісного виконання завдання. – Дуже важливо вчасно визначити момент, коли резервіст має бути висунутий на ту посаду, на якій він принесе найбільшу користь. Мова йде про зміцнення відстаючих ділянок виробництва здатними на зміни ініціативними працівниками та керівниками.
Нарада тривала у форматі навчального семінару, під час якого піднімалися найважливіші для напрямку питання: про порядок і дотримання законодавства про працю, контролю за якістю обліку та дотриманням правил і вимог при звільненні матеріально-відповідальних осіб підприємства, типові помилки при веденні кадрового обліку та діловодства, які породжують юридичні та репутаційні наслідки для підприємства.

Із тематичними презентаціями перед учасниками наради виступила завідувач сектору управління персоналом ВОУЛМГ Ірина Щербатова, головний спеціаліст-юрисконсульт Наталія Молочко та головний спеціаліст відділу використання лісових ресурсів Олександр Боровицький.
- – Наша відповідальність – люди, які формують колективи. Розумію, що заглянути в душу кожному працівнику не можливо. Але саме керівники кадрових служб мусять максимально старатися і передбачити, якими є люди, що вже працюють, і особливо – яких тільки зараз беремо на роботу, – резюмувала Ірина Щербатова.
Продовжуючи акценти начальника управління, Ірина Петрівна зазначила: у складі резерву кадрів на висування доцільно передбачати два напрямки – оперативний і перспективний резерв (на більш високі посади керівників з довгостроковою підготовкою), зазначила доповідач, окреслюючи головні принципи у цьому напрямку. При тому наголосивши, що пропозиції щодо кожного кандидата у резерв варто обговорювати на зборах колективу. Це скорочує помилки при доборі кадрів. А самого резервіста стимулює до відповідальності перед всім колективом. Не зайве цікавитися і суспільною думкою.
Надалі доповідь завідувача сектору управління персоналом Волинського ОУЛМГ була практичною та навчальною. У ній йшлося про вимоги до організації кадрового діловодства, структуру документації кадрів, чому важливий порядок і дотримання законодавства про працю, про важливість спілкування із особовим складом, як формується реноме галузі та чому всі напрацювання перекреслюються іноді одним випадком.
В рамках наради було проведено аналіз ведення кадрової роботи на державних підприємствах.

Про те, як ситуації на недоліки у веденні документації спричиняють правові наслідки, розповіла Наталія Молочко. Зокрема доповідач детально наголосила, як у майбутньому уникнути судових спорів через недоліки у веденні діловодства та оформлення наказів.
- – Працівники відділу кадрів мають чітко знати норми чинного законодавства, які стосуються трудових правовідносин та ведення кадрової документації, щоб впевнено застосовувати їх у практичній діяльності, – заначила Наталія Молочко. – Адже неправильна організація кадрового діловодства, а тим більше – порушення законодавства про працю, може призвести не лише до необхідності сплати штрафів, а й до судових позовів та неприємних наслідків у разі їх задоволення.
Під час наради було розглянуто всі типові помилки, які найчастіше трапляються у кадрових документах. Наталія Молочко надала необхідні рекомендації, як їх не допустити.
- Олександр Боровицький акцентував на організації роботи підприємства в умовах карантинного режиму. Зокрема вкотре наголосив на необхідності дотримання протиепідемічних заходів та першочерговості в організації безпечної праці.
Продовжилася нарада у форматі «запитання-відповідь». В підсумку було окреслено чіткі завдання та наголошено на термінах їх виконання.
Пресслужба Волинського ОУЛМГ









